Ми прагнемо зробити так, щоб кількість і асортимент товарів для клієнтів були максимальними. Коли товар знаходиться в дорозі, інші клієнти не можуть його замовити. Облік відсотка викупу введений з метою допомогти покупцеві більш уважно і осмислено ставитися до формування замовлення і підбору речей. А так же, що не маловажно, допомогти заощадити на витратах пов'язаних з доставкою бажаних речей. Це допоможе виключити «зайві» товари в замовленні. І збільшити процес задоволення від правильних покупок на сайті компанії Pirkl. З нашого боку ми обіцяємо, що наші консультанти допоможуть Вам підібрати ідеальний образ і зроблять процес шопінгу максимально комфортним.
Що таке відсоток викупу?
Відсоток викупу - кількість викуплених замовлень від загальної кількості замовлень.
Як мені збільшити свій відсоток викупу?
Досить робити кілька простих кроків, а в іншому ми Вам допоможемо.
• Користуйтеся таблицею розмірів
• Вивчайте інформацію про товар: фотографії, склад, відгуки
• Користуйтеся консультацією наших фахівців за телефонами (099) 371-55-97, (050) 765-86-05,
з 10:00 до 18:00, Viber, формами «Питання про товар», «Питання / відповідь» для отримання консультації з будь-якого товару
Що відбувається при зменшенні відсотка викупу нижче 30%?
При зменшенні відсотка викупу до 30% і нижче вступає в силу автоматичне обмеження формування замовлення.
Що значить «обмеження формування замовлення»?
Через низький відсоток викупу, на етапі перекладу замовлення в статус «Формування» система не дає пройти цей процес. Статус «Формування» це етап при якому формується ТТН для відправки замовлення. Для завершення процесу оформлення заявки на відправку замовлення система запитує передоплату в розмірі 200гр.
Що станеться з внесеної передоплатою?
- Сума в розмірі 200гр буде зарахована в оплату замовлення при отриманні і повний викуп замовлення.
- У разі відмови від замовлення, після того як сформований замовлення відправлений. Сума в розмірі 200 гр буде спрямована на компенсацію витрат компанії пов'язаних з оплатою транспортних витрат при доставці замовлення і повернення замовлення назад в магазин.
- Якщо замовлення ще не був відправлений у транспортну компанію (Нову Пошту). В цьому випадку, передоплата буде повернута клієнтові шляхом зарахування коштів на його банківську картку. Гроші на карту зараховуються за рахунок власника картки, відповідно до тарифів, встановлених банком емітентом.